Szkolenie ma na celu przekazanie niezbędnych informacji pracownikom niskiego szczebla oraz działom wsparcia, hotline i innym departamentom pracującym bezpośrednio z klientem (m.in. handlowców oferujących nowe usługi płatności). Kursant po ukończeniu szkolenia i uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu posiada kompetencje do obsługi nowych usług płatniczych.
Szkolenie zawiera informacje o wymaganiach wobec podmiotów działających na rynku płatności tradycyjnych oraz płatności elektronicznych. Każdy z rozdziałów zawiera omówienie tematyki, przykłady praktyczne działań zgodnych i niezgodnych z dyrektywą, liczne moduły FAQ oraz przykłady zilustrowane scenkami rodzajowymi typu case. Tematyka obejmuje m.in.:
Zawartość merytoryczna została opracowana przez eksperta branży bankowej, działającego od 11 lat na rynku obrotu instrumentami finansowymi. Warstwa dydaktyczna i wizualna opracowana została przez doświadczony zespół profesjonalistów specjalizujących się w szkoleniach klasy premium dla branży finansowej i ubezpieczeniowej.
Wlaścicielem marki elearning.pl oraz dostawcą wysokiej jakości szkoleń jest 4system Polska.
Copyright © 4system.